Home - NBTC Holland Marketing
Foto: © Iris van den Broek

NBTC Holland Marketing

Als dé destinatiemanagement-organisatie van Nederland zorgt NBTC op basis van relevante kennis en inzichten voor een nationale visie op toerisme. Op basis van deze visie verbinden, faciliteren en ondersteunen wij steden, regio’s, ondernemers en andere partijen.

Ten behoeve van ons land als een leefbare, geliefde en waardevolle bestemming, voor bezoekers, bedrijven en bewoners.

NBTC staat voor de ontwikkeling, branding en marketing van de bestemming Nederland.

Volg live: Nationale Toerisme Top & Themaweek Toerisme 2020

Op maandag 28 september vindt de Toerisme Top plaats met als thema ‘inspireren en innoveren in crisistijd’. Tijdens deze speciale virtuele editie praten we graag over hoe creativiteit en innovatie kunnen bijdragen aan een duurzaam herstel van de bestemming Nederland. In de week voorafgaand tijdens de Themaweek Toerisme kunt u van 21 t/m 24 september verschillende inspiratiesessies bijwonen. Bekijk het volledige programma op de website van de Toerisme Top.

Bekijk het volledige programma en woon de Toerisme Top live bij. U kunt zich hier registreren.

Bekijk de trailer van de Themaweek Toerisme

Visie & strategie

Bekijk het magazine 'NBTC focus 2020-2023'

Hierin lichten wij de strategische keuzes toe en vertellen wij wat we kunnen betekenen voor steden en regio’s.

Perspectief 2030

Perspectief Bestemming Nederland 2030 is de landelijke visie op toerisme in Nederland. Deze visie werd samengesteld door ruim honderd experts uit sectoren als toerisme, mobiliteit, onderwijs en cultuur. Ook bestuurders en bewoners waren hierbij betrokken.

Nieuwsbrief

Wilt u als eerste op de hoogte zijn van het laatste nieuws?

Schrijf in voor onze nieuwsbrief


Alvast beginnen met lezen? Bekijk de eerder verstuurde edities.