vacature

Office manager

Publicatiedatum: 4 maart 2025

20 - 24 uur | Den Haag

Ben je gastvrij en servicegericht, hou je van organiseren en heb je oog voor detail? Als Office Manager bij NBTC ben jij het gezicht van onze organisatie en zorg je voor een gastvrij en professioneel welkom van bezoekers en collega’s. Door jou verloopt de dagelijkse gang van zaken op kantoor op rolletjes. 

Concreet betekent dit dat je… 

  • bezoekers vriendelijk ontvangt en doorverwijst.
  • post verzamelt en verwerkt en tijdschriftabonnementen beheert.
  • kantoorbenodigdheden bijhoudt, bestelt en schoonmaakactiviteiten coördineert.
  • de pantry netjes en goed bevoorraad houdt, inclusief onderhoud van koffiemachines en vaatwassers.
  • nieuwe collega’s ontvangt en wegwijs maakt.
  • logistieke ondersteuning biedt bij evenementen en bijeenkomsten (bijv. catering of bestellingen).
  • leveranciersdossiers up-to-date houdt en toeziet op naleving van contractafspraken.

Jouw team 

Je komt te werken binnen het team Bedrijfsvoering en werkt nauw samen met collega’s van verschillende afdelingen. De rol biedt volop ruimte voor eigen initiatief en verbetering van interne processen. 

    Deze baan is iets voor jou als je… 

    • gastvrij, georganiseerd en servicegericht bent.
    • mbo werk- en denkniveau hebt.
    • goede communicatieve vaardigheden bezit, uitstekend Nederlands spreekt en schrijft en goed Engels spreekt.
    • handig bent met Word, Excel en PowerPoint.
    • bij voorkeur in het bezit bent van een BHV-diploma.
    • ervaring hebt in een internationale werkomgeving (pré).

    Je kunt rekenen op… 

    • een dynamische en afwisselende functie binnen een gezellig team.
    • een arbeidsovereenkomst voor in eerste instantie één jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. 
    • een salaris tussen €2.534 en €3.621 bruto per maand, op basis van 40 uur per week en afhankelijk van je ervaring.
    • 31 vakantiedagen plus 3 collectieve dagen (op basis van fulltime).
    • een uitstekende pensioenregeling. 
    • reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer, inclusief volledige ov-vergoeding. 
    • een laptop en telefoon van de zaak.
    • een maandelijkse bijdrage van € 35 bruto als je deelneemt aan de ziektekostenverzekering van VGZ. 
    • een inspirerende werkomgeving in een goed bereikbaar kantoor nabij station Den Haag Ypenburg. 

    Solliciteer nu!

    Ben jij de Office Manager die wij zoeken? Laat ons weten waarom jij de perfecte aanvulling bent op ons team!

    Stuur ons je cv en motivatiebrief!

        Vragen over de functie?

        Neem contact op met Shurjen Dielingen, directeur bedrijfsvoering, via 070 - 3705705.



        Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.