vacature

HRD Business Partner

Publicatiedatum: 24 februari 2025

32-40 uur | Den Haag / hybride

Ben jij een enthousiaste en proactieve HR-professional die zich thuis voelt in een dynamische en internationale omgeving? Als HRD Business Partner bij het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen (NBTC) adviseer je over en begeleid je de uitvoering van ons HR-beleid. Je bent de drijvende kracht achter strategische personeelsvraagstukken en speelt een essentiële rol in het ondersteunen van onze organisatie en medewerkers. 

Dit ga je doen

Als HRD Business Partner ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van HR-beleid en begeleid je organisatieontwikkelingen en veranderprocessen. Je werkt nauw samen met de HR Officer, directie, leidinggevenden en externe partijen zoals arbeidsrechtadvocaten en payrollbedrijven. 

Concreet betekent dit dat je: 

  • voorstellen doet aan de directie over (te vernieuwen) HR-beleid en dit vertaalt naar de organisatie.
  • de uitvoering van het HR-beleid coördineert en bewaakt. 
  • organisatieontwikkelings- en veranderprocessen begeleidt en implementeert. 
  • de werving en selectie van nieuwe medewerkers coördineert en begeleidt.
  • opleidingsbehoeften onderzoekt en leertrajecten initieert in samenwerking met leidinggevenden.
  • arbeidsvoorwaardenbeleid ontwikkelt en bewaakt, en nieuwe regelingen invoert. 
  • leidinggevenden adviseert over HR-zaken zoals loopbaanontwikkeling, ziekteverzuim en personeelsplanning. 
  • HR-analytics dashboards ontwikkelt en innovatieve HR-oplossingen aandraagt.
  • de interne HR-communicatie verzorgt en relevante HR-informatie en trends deelt met medewerkers en management. 

Over het HRD-team 

Het HRD-team ondersteunt zowel het kantoor in Den Haag als de internationale vestigingen van NBTC: in totaal gaat het om ongeveer 65 werknemers. Je maakt deel uit van de afdeling Bedrijfsvoering en werkt nauw samen met de HR Officer. Daarnaast heb je veel contact met leidinggevenden en directie om HR-strategieën af te stemmen en effectief te implementeren. Je rapporteert aan de Directeur Bedrijfsvoering.

Deze baan is iets voor jou als je... 

  • een hbo- of wo-opleiding hebt afgerond in HRM, P&A of vergelijkbare richting. 
  • minimaal 3 tot 5 jaar ervaring hebt in een brede HR-rol, bijvoorbeeld als HR-adviseur of HR-business partner. 
  • ervaring hebt met HR-beleid, arbeidsrecht en procesoptimalisatie.
  • ervaring hebt met HR-analytics en het gebruik van data voor besluitvorming. 
  • uitstekende communicatieve vaardigheden hebt en gemakkelijk schakelt tussen verschillende stakeholders. 
  • vloeiend Nederlands en Engels spreekt en schrijft. 

Je kunt rekenen op…

  • een arbeidsovereenkomst voor in eerste instantie één jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. 
  • een salaris tussen €4.200 en €6.000 per maand op basis van 40 uur per week, afhankelijk van je ervaring. 
  • 31 vakantiedagen plus 3 collectieve dagen. 
  • de mogelijkheid om hybride te werken;
  • een uitstekende pensioenregeling. 
  • reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer, inclusief volledige ov-vergoeding. 
  • een laptop en telefoon van de zaak.
  • een maandelijkse bijdrage van € 35 bruto als je deelneemt aan de ziektekostenverzekering van VGZ. 
  • een inspirerende werkomgeving in een goed bereikbaar kantoor nabij station Den Haag Ypenburg. 

      Enthousiast?

      Laat ons weten waarom we jou willen spreken. Recruitment voor deze functie loopt via Compagnon. Stuur je cv en motivatiebrief naar Lonneke van den Heetkamp.

      Solliciteer nu

      Vragen over de functie? 

      Neem contact op met Maureen Aliradja, HR Business Partner, maliradja@holland.com.