Nieuwe marktinzichten over de Franse, Amerikaanse en Chinese markt
In de gloednieuwe Key Insights over Frankrijk, de Verenigde Staten en China zijn de belangrijkste inzichten over deze reismarkten en bezoekers uit deze landen terug te vinden. Deze Key Insights zijn samengesteld met behulp van onze ervaren Market & Insights Managers in Frankrijk, de Verenigde Staten en China.
De Key Insights geven inzicht in trends en ontwikkelingen in reisgedrag en voorkeuren van bezoekers. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het boekingsgedrag, het type vakantie dat in Nederland wordt ondernomen of het imago dat Nederland onder deze bezoekers heeft. Ook wordt er een overzicht gegeven van huidige trends en ontwikkelingen in de reismarkten, zoals de rol van duurzaamheid en de veranderingen in mediaconsumptie. Daarnaast worden ook kansen en bedreigingen besproken en worden tips gedeeld over het zakendoen met Fransen, Amerikanen en Chinezen.
Naast deze Key Insights voor Frankrijk, de Verenigde Staten en China zijn eerder ook Key Insights voor België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk gepubliceerd.