Holland-marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de marketing van de bestemming Nederland in binnen- en buitenland. Om ruimte en richting te kunnen geven aan de groei en zo een optimaal effect voor de Nederlandse samenleving te realiseren, is het spreiden van bezoekers in tijd en ruimte noodzakelijk. Zo houden we de destinatie Holland winstgevend, geliefd en leefbaar.

  • Toekomstperspectief Destinatie Holland 2025

    NBTC kiest voor een proactieve benadering van het inkomend toerisme en analyseert hiervoor trends en ontwikkelingen. Het ‘Toekomstperspectief Destinatie Holland 2025’ en geeft inzichten en aanknopingspunten.

    Lees verder
  • HollandCity

    Er komen steeds meer mensen naar Nederland voor een vakantie of zakelijke trip. Om deze groei ruimte en richting te geven, ontwikkelde NBTC de HollandCity-strategie.

    Lees verder
  • Beleef en deel de Holland Passie

    Het merk ‘Holland’ wordt op de buitenlandse markten geladen met onderscheidende producten, de zogenaamde Holland Passies. Deze liggen voorin de spreekwoordelijke Holland-etalage en zijn dé trekkers voor buitenlandse bezoekers.

    Lees verder
  • Een sterk Holland-merk

    Met een sterk merk kan Nederland zich onderscheiden van de concurrentie en kan ons land een aantrekkelijke identiteit ontwikkelen.

    Lees verder

Doelgroepen

Bij de consumentenbewerking deelt NBTC doelgroepen in op basis van het lifestyle-segmentatiemodel, dat is ontwikkeld door Motivaction.

Lees verder