NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk Holland zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

  • Cijfers en trends

    Meten is weten. Diepgaande kennis van de markt, doelgroepen, hun behoeftes en bestedingspatroon ligt aan de basis van effectieve Holland-marketing.

    Lees verder
  • Internationaal team

    Voor de wereldwijde promotie van Nederland beschikt NBTC over een netwerk van elf vestigingen en drie vertegenwoordigingen.

    Lees verder
  • HollandCity

    Er komen steeds meer mensen naar Nederland voor een vakantie of zakelijke trip. Om deze groei ruimte en richting te geven, ontwikkelde NBTC de HollandCity-strategie.

    Lees verder
Nieuws

Mondriaan tot Dutch Design in New York Times

Het themajaar Mondriaan tot Dutch Design heeft inmiddels ook Amerika bereikt. De New York Times brengt vandaag een prachtig artikel uit in de rubriek ‘Special Museum’ over de verschillende activiteiten die Nederland aanbiedt in het Mondriaan tot Dutch Design themajaar.

Lees verder

Mondriaan tot Dutch Design persreis

In het themajaar Mondriaan tot Dutch Design organiseert NBTC in totaal zes groepspersreizen.

Lees verder

Internationale focus voor Nederlandse Hanzesteden in 2017

Vandaag is het officiële startsein gegeven voor het internationale programma “Hanzestedenlijn” tijdens de Internationale Tourismus-Börse (ITB) in Berlijn.

Lees verder

Uitgelicht

  • Doelgroepen

    Bij de consumentenbewerking deelt NBTC doelgroepen in op basis van het lifestyle-segmentatiemodel, dat is ontwikkeld door Motivaction.

    Lees verder
  • Samenwerken

    Nederland op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming voor vakanties en zakelijke bijeenkomsten. Dat is onze kerntaak.

    Lees verder
  • Marktonderzoek per land

    Alle beschikbare informatie per nationaliteit overzichtelijk op een rij in onze MarketScans.

    Lees verder