NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk Holland zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

  • Cijfers en trends

    De basis van effectieve Holland-marketing is onderzoek te doen naar de markt, doelgroepen, behoeften en bestedingspatroon van (zakelijk) toerisme.

    Lees verder
  • HollandCity

    Er komen steeds meer mensen naar Nederland voor een vakantie of zakelijke trip. Om deze groei ruimte en richting te geven, ontwikkelde NBTC de HollandCity-strategie.

    Lees verder
  • Wereldwijd netwerk

    Voor de wereldwijde promotie van Nederland beschikt NBTC over een netwerk van elf vestigingen en drie vertegenwoordigingen.

    Lees verder
Nieuws

Pop-up ‘Café van der Sprinkles’ in Londen

NBTC & easyjet nemen Londenaren mee op reis door Nederland in Café Van der Sprinkles

Lees verder

NBTC brengt touroperators en Instagrammers samen

NBTC zet in op nieuwe Japanse doelgroep

Lees verder

Organisatorische ontwikkelingen NBTC

Met de HollandCity aanpak richten we ons in toenemende mate op het spreiden van internationale bezoekers.

Lees verder