IBTM World

IBTM World is een internationale zakelijke vakbeurs waarvoor decision makers uit de meetingindustrie worden uitgenodigd volgens het Hosted Buyer systeem. De beurs biedt niet alleen de mogelijkheid tot zakendoen, maar er worden ook netwerkmomenten gecreëerd en educatieprogramma's opgezet. Uiteraard mag de destinatie Holland tijdens deze beurs niet ontbreken. Het NBTC biedt 30-35 Nederlandse participanten de mogelijkheid om Nederland te vertegenwoordigen op het Holland Meeting Point tijdens IBTM World 2018.

Met ongeveer 9.000 hosted buyers & visitors uit meer dan 70 landen is IBTM World (voorheen EIBTM) één van de meest toonaangevende Europese vakbeurzen binnen de meeting industrie. Deze beurs trekt senior buyers (corporate, intermediairs en associaties) vanuit de gehele wereld.

Uw deelname aan IBTM World 2019 houdt het volgende in:

  • Deelname met max. 2 personen op het Holland Meeting Point (Holland stand) welke u de gelegenheid geeft gekwalificeerde buyers persoonlijk te ontmoeten en hen te informeren betreffende uw product/dienst
  • Gebruik van algemene voorzieningen op het Holland Meeting Point (incl. Happy Hour, lunches en toegang tot de bar op de stand)
  • Vermelding van bedrijfsnaam op Holland Meeting Point
  • Vermelding van bedrijfsgegevens in de IBTM-beurscatalogus
  • Vermelding van de bedrijfsgegevens op www.holland.com
  • Toegang tot hosted buyer programma (online bedrijfspresentatie, 1 online agenda (*), versturen van uitnodigingen voor afspraken met buyers) op www.ibtmworld.com

(*) Indien u meer dan één agenda wenst, kunt u tegen een vergoeding van 750,- een extra agenda per stuk aanvragen.

Datum november 2019 (tba)
Deelname partner € 8.200
Deelname niet-partner € 10.000
Adres Fira Gran Via Barcelona, Spanje
Registratie deadline 30 december 2018

Schrijf u nu in

Andere diensten
  • Bereik uw doelgroep via Holland.com

    Holland.com ontvangt jaarlijks 12 miljoen bezoeken wereldwijd en ondersteunt potentiële bezoekers in elke fase van de customer journey.

    Lees verder
  • Travel Trade

    In veel landen worden reisbureau- en touroperator kanalen gebruikt in het oriëntatie-en boekingsgedrag van de consument. Hoe maakt u hier gebruik van?

    Lees verder