Strategie

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, positionering en marketing van de bestemming Nederland in binnen- en buitenland. Om ruimte en richting te kunnen geven aan de groei en zo een optimaal effect voor de Nederlandse samenleving te realiseren, is het spreiden van bezoekers in tijd en ruimte noodzakelijk. Zo houden we de bestemming Nederland leefbaar, geliefd en waardevol.

  • HollandCity

    Nederland zit vol mooie plekken, op relatief korte afstand van elkaar. Maar weten bezoekers dat wel?

    Lees verder
  • Een sterk Holland-merk

    Met een sterk merk kan Nederland zich onderscheiden van de concurrentie en kan ons land een aantrekkelijke identiteit ontwikkelen.

    Lees verder
  • Doelgroepen

    Bij de consumentenbewerking deelt NBTC doelgroepen in op basis van het lifestyle-segmentatiemodel, dat is ontwikkeld door Motivaction.

    Lees verder

Holland-mediabank

Op zoek naar beelden en video's over Nederland? Meld u aan voor onze Holland-mediabank.

Lees verder