Allianties

149 keer bekeken

Opkomende landen

Allianties zijn samenwerkingsvormen waarbij NBTC met verschillende relevante (inter)nationale partners een langdurige samenwerking aangaat. Het doel: het succesvol bewerken van nieuwe markten en doelgroepen.

Lees verder

Allianties zijn samenwerkingsvormen waarbij NBTC met verschillende relevante (inter)nationale partners een langdurige samenwerking aangaat. Het doel: het succesvol bewerken van nieuwe markten en doelgroepen.

A terrace on the north banks of the IJ estuary
  • Succesvol de krachten bundelen
  • Gezamenlijke strategie ontwikkelen
  • Sterke allianties

Samenwerken in een alliantie heeft als grote voordeel dat de partners hun krachten en middelen kunnen bundelen. Dat vergroot de marketingkracht voor bestemming Nederland op specifieke markten. Zo zetten we Nederland op de kaart bij potentiële bezoekers uit opkomende markten. NBTC werkt momenteel samen in verschillende allianties: Rusland, China, Brazilië en Zuidoost-Azië.

Gezamenlijke strategie

Binnen de alliantie ontwikkelen we samen met onze partners een gezamenlijke marketingstrategie en activiteitenplan. Hierbij kijken we naar onze doelstellingen, de doelgroep en naar de manier waarop we die willen bereiken. Deze vorm van samenwerking richt zich hoofdzakelijk op de reisindustrie, pers en in sommige gevallen direct op consumenten.