Repeat traveler

82 keer bekeken

Repeat traveler

Lees verder

Een belangrijke doelstelling van de HollandCity strategie is het spreiden van internationaal bezoek zowel in tijd als ruimte. De aan Nederland grenzende regio’s Vlaanderen, Niedersachsen en Nordrhein Westfalen hebben het grootste potentieel om het bezoek te spreiden over geheel Nederland. Bezoekers uit deze regio’s komen vaak met de eigen auto naar Nederland en doen dat meerdere keren per jaar. De ‘Highlights’, waarvoor doorgaans bezoekers uit verder weg gelegen landen voor de eerste keer naar Nederland komen, hebben ze al gezien. Vandaar dat NBTC Holland Marketing substantieel inzet op het aantrekken van herhaalbezoek uit de regio’s Vlaanderen, Niedersachsen en Nordrhein Westfalen. We richten ons hierbij op drie doelgroepen uit het Lifestylesegmentatiemodel: Traditionals, Upper Class, Postmoderns.. Deze doelgroepen spreken we aan met gerichte boodschappen op de kanalen die ze raadplegen bij het plannen van een weekend break, midweek of langere vakantie. Dit doen we het gehele jaar. Elke maand spreken we ze aan met een ander thema, zodat ze telkens opnieuw geïnspireerd worden om Nederland te bezoeken.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Max Schreuder of Thijs de Groot.

Bekijk deze video: Repeat Visitor Campagne

Max Schreuder

Partnership Development Manager
M 06 55374774
T +31 (0)70 3705330
Twitter: @MaxJSchreuder

Stuur een E-mail

Thijs de Groot

Partnership Development Manager
M 06 51422847
T +31 (0)70 370 5295
Twitter: @thysdegroot

Stuur een E-mail
Andere diensten