Consumenten Marketing

Bent u op zoek naar een manier om consumenten in het buitenland te bereiken? Dan helpt NBTC u graag bij het opzetten van effectieve marketingcampagnes.

  • Inzicht in de customer journey
  • Consument staat centraal
  • Focus, focus, focus!
  • Optimale mix van markt, doelgroep en werkwijze
  • Samen sterker

Eén van de meest kritische succesfactoren voor een marketingcampagne is het kennen van de doelgroep. NBTC heeft uitgebreide kennis over het reisgedrag van consumenten. Gekoppeld aan de marktexpertise van ons wereldwijde netwerk van vestigingen, levert dit een krachtige vertrekpunt voor drie internationale campagnes; Repeat Traveler, Heritage Traveler, Urban Traveler.

Inzicht in de customer journey

De ultieme klantbeleving begint met het begrijpen van wie je klant is en hoe een klant met een merk interacteert. Voordat de consument daadwerkelijk zijn vakantiebestemming kiest, is er al een hele reis aan vooraf gegaan. Door het analyseren en in kaart brengen van de reis die de potentiële bezoeker maakt voordat hij tot aankoop over gaat, hebben we een goed inzicht in de relevante contactmomenten. Door nauwe samenwerking met internationale media- en distributiepartners zijn we in staat de contactmomenten optimaal te benutten.  

Consument staat voorop

De consument is uitgangspunt bij het ontwikkelen van consumentencampagnes. Hun wensen staan centraal. De media-inzet varieert van 100% online- en social campagnes, tot PR, tot multimediacampagnes waar in sommige markten offline media ook nog steeds een grote rol in spelen.

Alleen zijn we sterk, maar samen zijn we sterker

Als toeristische bestemming hebben we te maken met een hevig concurrentieveld en met beperkt budgetten. Daarom geloven wij in slimme samenwerkingen die waarde leveren. We brengen relevante Nederlandse- en buitenlandse partners samen rondom onderscheidende gezamenlijke thema’s, die aansprekend zijn voor de consument.

Max Schreuder

Partnership Development Manager
M 06 55374774
T +31 (0)70 3705330
Twitter: @MaxJSchreuder

Stuur een E-mail

Thijs de Groot

Partnership Development Manager
M 06 51422847
T +31 (0)70 370 5295
Twitter: @thysdegroot

Stuur een E-mail
  • Repeat traveler

    Een belangrijke doelstelling van de HollandCity strategie is het spreiden van internationaal bezoek zowel in tijd als ruimte.

    Lees verder
  • Heritage Traveler

    De groep 'Heritage Travelers' zijn geïnteresseerd in onze cultuur, tradities, erfgoed en ons zelfgemaakte landschap.

    Lees verder
  • Urban Traveler

    Het dynamische ritme van de stad trekt een type bezoeker aan die we omschrijven als de ‘Urban Traveler’.

    Lees verder
  • China Lab

    NBTC’s China Lab zal een HollandCity Digitaal Platform ontwikkelen waar vraag en aanbod samenkomen en waar samengewerkt wordt.

    Lees verder