Duitse vloggers strijden in Holland Water challenge

137 keer bekeken

4 september 2017

Duitse vloggers strijden in Holland Water challenge

Vijf Duitse vloggers hebben de dertien watericonen van Nederland bezocht. Dit is in het kader van de verhaallijn Nederland Waterland waarmee NBTC, Nederland wil positioneren als waterland bij internationale bezoekers.

Lees verder

Vrijdag waren vijf Duitse vloggers bijeen om elkaars Holland Water challenge te beoordelen. Afgelopen maand hebben de vloggers de dertien watericonen van Nederland bezocht. Dit is in het kader van de verhaallijn Nederland Waterland waarmee NBTC Holland Marketing, Nederland wil positioneren als waterland bij internationale bezoekers. Nederland Waterland is onderdeel van het HollandCity-concept. Hiermee zet NBTC de komende jaren in op spreiding van het groeiend aantal bezoekers.

Watericonen in Nederland Waterland

De verhaallijn Nederland Waterland verbindt dertien watericonen met elkaar, zoals de Deltawerken, Kinderdijk, de polders van Flevoland, Giethoorn, de Afsluitdijk en de Schermer en de Beemster. Hoe wij omgaan met water en het landschap is uniek en onderscheidend in de wereld. Dit kun je op vele plaatsen zien en beleven en daarom biedt Nederland Waterland veel mogelijkheden. De vijf vloggers hebben ieder hun eigen verhaal verteld bij de diverse watericonen. Via de social van Visit Holland en YouTube zijn deze de komende weken te volgen. De eerste episode is te zien op 8 september, de tweede op 12 september en daarna elke vrijdag en dinsdag tot 17 oktober. De vloggers gaan de video’s ook op hun eigen kanalen delen (FloVloggt, Sonne-Wolken.de, Annanikabu, Kommwirmachendaseinfach, Couchabenteurer).