Tulpencampagne in Duitsland van start

7 maart 2018

Met de start van de meteorologische lente op 1 maart klonk ook het startschot voor de tulpencampagne in Duitsland. NBTC trekt samen met Noordwijk Marketing, Toerisme Flevoland, Keukenhof, Tulpen Promotie Nederland en NOVASOL AS op om Nederland als tulpenbestemming op de kaart te zetten in de Duitse markt.

De focus met deze campagne ligt op herhaalbezoekers. Duitsers zien Nederland als geliefde bestemming voor korte bezoeken gezien de geringe reisafstand en doen Nederland over het algemeen ook vaker aan. Hierdoor zijn onze Duitse bezoekers eerder geneigd van de gebaande paden af te gaan en ons land ook in een ander seizoen dan de zomer te bezoeken. Eén van de activiteiten binnen deze tulpencampagne is een bloggerweekend waarbij NBTC in samenwerking met partners tien Duitse bloggers uitnodigt om hen te inspireren voor tulpenbestemmingen in zowel Noordwijk als Flevoland.

De tulpencampagne loopt het hele voorjaar tot eind mei. De campagne is onderdeel van de HollandCity- strategie waarin NBTC inzet op de spreiding van bezoekers in tijd en ruimte.

  • Strategie

    NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de marketing van de bestemming Nederland in binnen- en buitenland.

    Lees verder
  • Samenwerken

    Nederland op de kaart zetten als aantrekkelijke bestemming voor vakanties en zakelijke bijeenkomsten. Dat is onze kerntaak.

    Lees verder
  • Actueel

    Lees het laatste nieuws vanuit NBTC of abonneer je op onze nieuwsbrief

    Lees verder