Holland Alliantie Rusland

390 keer bekeken

Holland Alliantie Rusland

Binnen de Holland Alliantie Rusland hebben NBTC, KLM, Amsterdam Airport Schiphol en Amsterdam Marketing gezamenlijk een marketingstrategie en activiteitenplan ontwikkeld voor de promotie van Nederland op de Russische markt. Met de focus op de (omgeving van) Moskou en St. Petersburg.

Lees verder

Binnen de Holland Alliantie Rusland hebben NBTC, KLM, Amsterdam Airport Schiphol en Amsterdam Marketing gezamenlijk een marketingstrategie en activiteitenplan ontwikkeld voor de promotie van Nederland op de Russische markt. Met de focus op de (omgeving van) Moskou en St. Petersburg.

Doelgroep en bereik

Tot de doelgroepen behoren naast funky young professionals ook families, koppels en singles uit de upper middle class die graag internationale steden bezoeken. In de Holland-marketing op de Russische markt ligt de focus op de Nederlandse klassiekers (tulpen, molens) en het stedenbezoek. Het aantal Russische bezoekers naar Nederland was in 2014 196.000. Naar verwachting zijn dit er 238.000 in 2020.

Doelstellingen

  • 238.000 aankomsten in 2020
  • Ontwikkeling onderscheidend Holland-imago
  • Bezoek aan de website www.holland.com/ru verhogen
  • Generen van media-aandacht om bezoekers te inspireren tot een bezoek aan Nederland
  • Aandeel vergroten voor opname Holland in portfolio touroperators

Activiteiten

De activiteiten richten zich op Trade, Pers & PR en consument. De Holland Alliantie Rusland nodigt u uit om met uw organisatie of product te participeren in specifieke activiteiten.

Deelnamemogelijkheden

Wilt u meer informatie over de Holland Alliantie Rusland of over de deelnamemogelijkheden? Neem dan contact op met Carola van Rijn via telefoonnummer +31 (0)70 370 5389 of e-mail cvanrijn@holland.com.