Conrad van Tiggelen

Conrad van Tiggelen is sinds april 2011 werkzaam als directeur Marketing bij NBTC. Hij begon zijn loopbaan als productmanager bij een touroperator in België en vervolgde zijn carrière als marketingmanager bij NBTC in Brussel. Daarna vervulde hij diverse managementposities bij NBTC in Noord-Amerika, waaronder Regiomanager Midwest in Chicago en Marketingmanager in New York. Hierna vertrok hij naar Parijs om als Regiomanager Italië, Spanje en Frankrijk aan de slag te gaan. Van 2001 tot 2011 was Van Tiggelen opnieuw in New York, waar hij werkzaam was als Country Manager Noord-Amerika. Ook was Van Tiggelen hier President van de USA chapter van de European Travel Commission.
Hij volgde de NHTV in Breda aangevuld met diverse NIMA marketingstudies en marketingopleidingen aan New York University en de American Marketing Association. Daarnaast volgde hij een Executive Leadership-traject.
Laatste nieuws en persberichten
-
Strategische samenwerking NBTC & WeGoEU bekrachtigd
7-2-19 -
ITB Berlijn 6 t/m 10 maart
7-2-19 -
Inspelen op Japanse reismarkt
7-2-19 -
2e editie Global Travel Trade Show
7-2-19 -
Salesbezoek in China
7-2-19 -
China Travel Summit 2019
7-2-19 -
Themajaar Rembrandt & de Gouden eeuw van start
30-1-19 -
Minder groei internationale toeristen in Nederland in 2018
29-1-19
-
NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de marketing van de bestemming Nederland in binnen- en buitenland.
Lees verder -
NBTC kiest voor samenwerking. Zo maken we van Nederland een aantrekkelijke, duurzame bestemming.
Lees verder -