Persberichten
-
Strategische samenwerking NBTC & WeGoEU bekrachtigd
7 feb
Tijdens de eerste China Travel Summit 2019 hebben Jos Vranken (directeur NBTC) en Jan-Willem Scheerder (directeur WeGoEU) hun handtekening onder het strategische partnership gezet.
Lees verder -
7 feb
Volgende maand is het alweer zover en staan we van 6 t/m 10 maart, samen met 62 partners met onze Holland stand op de ITB in Berlijn.
Lees verder -
7 feb
Dit jaar vinden er salesbezoeken aan Japan plaats ter vervanging van de traditionele salesmissie. Het is een geweldige kans om op een efficiënte manier key travel trade spelers in de markt te ontmoeten en bestaande relaties uit te bouwen. U kunt uw product face-to-face presenteren en u heeft de mogelijkheid om te netwerken met de lokale travel trade.
Lees verder -
2e editie Global Travel Trade Show
7 feb
Op 8 oktober organiseert NBTC Holland Marketing in samenwerking met The Hague Marketing en Delft Marketing de tweede editie van de Global Travel Trade Show: een uniek evenement waarbij belangrijke touroperators, wholesalers, online travel agencies (OTA's) en vakpers worden uitgenodigd om Nederland te ontdekken.
Lees verder -
7 feb
De individuele bezoeker (FIT) is een doelgroep die steeds belangrijker wordt in China. We richten ons dan ook voornamelijk op het beïnvloeden van het zoek- en boekgedrag van de zogeheten ‘Independent explorer’ via verschillende activiteiten en kanalen.
Lees verder -
7 feb
Donderdag 31 januari vond de eerste China Travel Summit 2019 plaats in het Efteling Hotel. Ongeveer 100 partners kwamen bijeen om kennis op te doen en uit te wisselen over de laatste trends en ontwikkelingen in de Chinese reismarkt.
Lees verder -
Themajaar Rembrandt & de Gouden eeuw van start
30 jan
Vandaag is het themajaar Rembrandt & de Gouden Eeuw officieel gelanceerd in het Mauritshuis in Den Haag.
Lees verder -
Minder groei internationale toeristen in Nederland in 2018
29 jan
Grootste groei van aantal Duitsers en Belgen.
Lees verder -
Update Brexit voor Nederlands toerisme
23 jan
Wat betekent het voor het inkomend toerisme vanuit het Verenigd Koninkrijk als het niet tot een Brexit-deal komt?
Lees verder -
NBTC versterkt team als gevolg van Perspectief 2030
21 jan
NBTC Holland Marketing geeft verdere invulling aan haar nieuwe visie op de bestemming Nederland zoals die onlangs in Perspectief 2030 is gepresenteerd, door de organisatie op die visie en ambitie aan te passen.
Lees verder
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- Volgende pagina
-
Op zoek naar beelden en video's over Nederland? Meld u aan voor onze Holland-mediabank.
Lees verder -
Elsje van Vuuren
Vertegenwoordigers van de media kunnen contact opnemen met Elsje van Vuuren, Communicatie & PR adviseur via e-mail: evanvuuren@holland.com, en/of telefoon: 070 370 5283/ 06 1138 8374.
Stuur een e-mail