NBTC Holland Marketing

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk Holland zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

  • Cijfers en trends

    De basis van effectieve Holland-marketing is onderzoek te doen naar de markt, doelgroepen, behoeften en bestedingspatroon van (zakelijk) toerisme.

    Lees verder
  • HollandCity

    Er komen steeds meer mensen naar Nederland voor een vakantie of zakelijke trip. Om deze groei ruimte en richting te geven, ontwikkelde NBTC de HollandCity-strategie.

    Lees verder
  • Wereldwijd netwerk

    Voor de wereldwijde promotie van Nederland beschikt NBTC over een netwerk van elf vestigingen en drie vertegenwoordigingen.

    Lees verder
Nieuws

NBTC & INretail organiseren eerste shopping persreis

Afgelopen donderdag en vrijdag was NBTC samen met INretail op pad met 17 journalisten, bloggers en vloggers voor de eerste shopping persreis.

Lees verder

Mondriaanhuis ontvangt eervolle vermelding bij Tourism Awards

Het Mondriaanhuis in Amersfoort ontvangt Britse eervolle vermelding voor ‘Beste Europees Toerisme Project’

Lees verder

Hermitage persreis

Hollandse Meesters staan centraal tijdens de Hermitage persreis

Lees verder