Salesmissie Zuidoost-Azië

266 keer bekeken

18 november 2016

Salesmissie Zuidoost-Azië

Van 13 tot 17 november organiseerde NBTC Holland Marketing een salesmissie naar Indonesië en Maleisië. Het doel van de salesmissie is om de bestemming Nederland in de schijnwerpers te zetten en de deelnemende partners kennis te laten maken met de reisindustrie in deze opkomende markten.

Lees verder

Van 13 tot 17 november organiseerde NBTC Holland Marketing een salesmissie naar Indonesië en Maleisië. Het doel van de salesmissie is om de bestemming Nederland in de schijnwerpers te zetten en de deelnemende partners kennis te laten maken met de reisindustrie in deze opkomende markten.

Programma

De missie startte in Jakarta, waar de dertien deelnemende partners tijdens speeddatesessies Indonesische touroperators konden ontmoeten. Vanuit Jakarta ging de salesmissie verder naar Kuala Lumpur. Hier werden presentaties georganiseerd met onder meer de Nederlandse ambassadeur, Amsterdam Airport Schiphol en KLM Royal Dutch Airlines. Daarnaast vond er ook een netwerksessie gericht op de zakelijke reismarkt plaats.

Partners

Naast Amsterdam Airport Schiphol en KLM namen de volgende partners deel aan de missie:

Amsterdam Airport Schiphol
KLM Royal Dutch Airlines
Royal Coster Diamonds
DLC Travel Associates
Henri Willig Kaas
Madurodam
Bataviastad
Gassan Diamonds
Incentive Europe
Kooijman Souvenirs & Gifts
McArthurglen Group
Havi Travel Incoming Service Center