Verkennende missie naar China

394 keer bekeken

7 juli 2016

Verkennende missie naar China

In september organiseert NBTC Holland Marketing een zogenaamde factfindingmissie naar China. Deze missie biedt Nederlandse toeristische partijen de kans om kennis te maken met de Chinese markt en te onderzoeken of en welke mogelijkheden deze markt biedt voor de deelnemende partijen.

Lees verder

In september organiseert NBTC Holland Marketing een zogenaamde factfindingmissie naar China. Deze missie biedt Nederlandse toeristische partijen de kans om kennis te maken met de Chinese markt en te onderzoeken of en welke mogelijkheden deze markt biedt voor de deelnemende partijen. Voorlopige data voor de missie zijn van 19 september tot en met 22 september.

Voorlopig programma

Het programma wordt momenteel nog ontwikkeld, maar bestaat in ieder geval uit diverse kennismakingsbezoeken aan OTA’s en touroperators, diners met vertegenwoordigers van de ambassade en het consulaat, diverse bedrijfsbezoeken zoals naar het grootste social mediabedrijf van China en er wordt afgesloten in Beijing met een bezoek aan en kennismaking met het kantoor van NBTC.

Praktische informatie

Deelnemers reizen op eigen gelegenheid van en naar China, heen op 18 september naar Shenzhen en terug op 23 september van Beijing. De voorlopige kosteninschatting voor het programma (exclusief intercontinentale vluchten, inclusief binnenlands vervoer en accommodatie) bedraagt 2500 euro.

Interesse

Heeft u interesse in deelname aan deze missie? Neemt u dan contact op met Carola van Rijn, projectmanager, via cvanrijn@holland.com. De missie is bedoeld voor partijen die nog niet of nauwelijks actief zijn op de Chinese markt. Wij streven naar een optimale samenstelling van deelnemende partijen uit de private en publieke sector.