Overzicht partners

NBTC werkt aan de zichtbaarheid van Nederland bij potentiële bezoekers in binnen- en buitenland. Dat kunnen we niet alleen. Daarom werken we nauw samen met een groot aantal partners in de toerisme- en congressector

VisitBrabant

Frank van den Eijnden

“NBTC-Holland Marketing is niet alleen onze natuurlijke partner in het streven om meer buitenlandse bezoekers te werven maar ook een fijne club. Er is een open samenwerking waarbij we samen strategisch kunnen pionieren en effectief de gewenste buitenlandse markten kunnen bewerken.”

RBT KAN /VisitVeluwe

Hanneline Oosting

NBTC Holland Marketing is al sinds jaren de natuurlijke partner van RBTKAN/VisitVeluwe als het gaat om internationale marketing. In diverse landen trekken we naar volle tevredenheid samen op om ’The Other Holland‘ bij de gewenste doelgroepen onder de aandacht te brengen.

Restaurant Pure C

Syrco Bakker

"Trots en gezegend voel ik me om als chef in deze regio in Nederland te leven, met een rijk aanbod aan top producten uit de zee en van het land. Door de samenwerking en strategie van het NBTC kunnen we deze verborgen parel als internationale foodregio op de kaart zetten en het podium geven die het verdient!"

Postillion Hotels

Erik-Jan Ginjaar

“Het NBTC heeft een goede visie op de merkwaarde “Nederland” en kan deze buitengewoon scherp omzetten in gerichte acties. Het feit dat Postillion Hotels hierbij kan aanhaken en het NBTC als motor van haar (internationale) activiteiten kan gebruiken geeft Postillion Hotels extra slagkracht. NBTC kan deuren openen die voor een locatie normaal gesproken dicht zijn. Dat is van onschatbare commerciële waarde. “

Van Gogh Museum

Milou Halbesma

Het Van Gogh Museum werkt al jarenlang constructief samen met NBTC Holland Marketing, zowel in Nederland als in het buitenland. Vorig jaar zelfs heel intensief rond het Van Gogh jaar, waarmee wij in goede samenwerking en onder voorzitterschap van het NBTC uitstekende resultaten hebben weten te behalen. We hebben Nederland nog meer als ‘Van Goghland’ op de kaart weten te zetten, samen met de andere Van Gogh collecties en erfgoed locaties. Deze samenwerking beviel zo goed, dat we de samenwerking in 2016 voortzetten om de Van Gogh storyline verder te promoten.

Utrecht Toerisme

Ronald Beesemer

Toerisme is een belangrijke inkomstenbron voor Nederland en stimuleert de werkgelegenheid. Bovendien streelt de aandacht van bezoekers onze trots op wat we te bieden hebben. Dat geldt ook voor Utrecht. Wij geloven in de kracht van collectief optrekken, zeker in internationale context. Voor de zakelijke markt van congressen en bijeenkomsten en voor het vrijetijdsbezoek, bijvoorbeeld aan het Mondrian to Dutch Design jaar in 2017. Hierin schuilen de potentie en de kracht van het NBTC.

RAI Amsterdam

Maurits van der Sluis

Onze jarenlange samenwerking met NBTC is gebaseerd op onderling vertrouwen en perfect samenwerken.

Samen optrekken in Nederland en het buitenland. Zo organiseert NBTC platforms (beurzen en andere activiteiten), promoot Nederland wereldwijd,  geeft/verzamelt informatie en vertegenwoordigt de partners in binnen- en buitenland. Voor de RAI is dat zeer belangrijk en onmisbaar!

Expedia

Noah

“Expedia Media Solution’s partnership with NBTC Holland sets a high bar for what creative advertising can achieve for the travel and tourism industry, and we are excited for what is to come.” said Noah Tratt, Global Senior Vice President, Expedia Media Solutions. “The award-winning ‘Flock to Unlock’ social community campaign, in celebration of artist Vincent Van Gogh, was a huge success, and just the beginning of innovative and creative campaigns that will continue to raise awareness for Holland as a destination for future travelers through our long-standing partnership.” 

Kayak

Gareth Walton, VP Sales Europe

Holland Tourism become KAYAK's first integrated tourism partner in 2015, with the collaboration growing over this period, expanding into multiple KAYAK sites.

Both KAYAK's and Holland's innovations have led to double digit YoY growth for the destination in terms of searches and bookings. We look forward to building this partnership further'.

Provincie Fryslân

Siem Akkerman

Ik voer als provincie-ambtenaar regie op de marketing van Fryslân. Een prachtig onderwerp! Er valt veel te beleven in Fryslân en dat aanbod staat goed op de kaart met de HollandCity verhaallijnen. Mensen verleiden om te beslissen om naar jou toe te komen, dat is denk ik de kern van marketing. Nog beter snappen waar mensen hun keuzes op baseren en dat op een uitgekiende en fijne manier in marketingacties stoppen is een prachtige uitdaging. NBTC helpt mij enorm om te weten wat voor marketing je het beste voor die merken kunt doen. De samenwerking met NBTC is goed: gastvrij, oplossingsgericht, met focus op resultaat. En de waardering voor de Friese insteek steken ze niet onder stoelen of banken. Dat spreekt mij aan.

Contact

Wilt u samen met NBTC werken aan de groei van bestemming ‘Holland’? Dan gaan we graag met u in gesprek over de mogelijkheden.

Lees verder