Allround Financieel Medewerk(st)er/Administrateur hoofdkantoor NBTC

184 keer bekeken

Allround Financieel Medewerk(st)er/Administrateur hoofdkantoor NBTC

Lees verder

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk 'Holland' zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Voor de wereldwijde promotie van Nederland zijn wij actief in Europa, Amerika en Azië. Op het hoofdkantoor in Den Haag (40 medewerkers) wordt de marketingstrategie voor ‘Holland’ bepaald en worden campagnes ontwikkeld. De NBTC-vestigingen (35 medewerkers) in de diverse landen zijn verantwoordelijk voor de lokale marktbewerking en uitvoering van de marketingcampagnes.

De afdeling Finance & Control is per direct op zoek naar een:

Allround Financieel Medewerk(st)er/Administrateur (28 uur)

De afdeling F&C maakt onderdeel uit van het bedrijfsonderdeel Business Services & Finance en bestaat uit een Manager F&C (1,0 fte), een Project Administrateur (0,75 fte) en een Allround Financieel Medewerk(st)er/Administrateur (0,70 fte).

In deze interessante en afwisselende functie ben jij een belangrijke schakel in onze operationele keten. Je verzorgt onder andere de debiteuren en crediteuren administratie en je hebt daarin een uitvoerende, controlerende en adviserende rol. Daarnaast houdt je je bezig met:

  • Het dagelijks tijdig en correct verwerken bijwerken van alle nationale en internationale bankafschriften.
  • Het wekelijks controleren en afletteren van samenhangende tussenrekeningen met de debiteuren, crediteuren en de liquiditeitsadministratie.
  • Het periodiek opleveren van specificaties van grootboekrekeningen.
  • Het voorbereiden van de (inter)nationale BTW aangiftes.

Wij vinden het belangrijk dat je bekend bent met alle aspecten van een financiële administratie, zowel debiteuren als crediteuren. Je hebt een scherp analytisch vermogen en bent cijfermatig sterk onderlegd. Je bent goed in staat om snel een boekhouding te doorgronden en eventuele fouten tijdig te signaleren.

Wellicht goed om te weten dat dit geen doorgroeifunctie betreft.

Daarnaast vragen wij van jou:

  • Een MBO+ 3 / 4 niveau diploma richting financiële administratie en/of een vakgerichte opleiding zoals MBA.
  • 1 tot 3 jaren soortgelijke èn recente werkervaring in een dienstverlenende organisatie (ervaring in een internationale organisatie met vestigingen is een pré).
  • Aantoonbare ervaring met en in staat zijn om te denken vanuit een financieel ERP pakket.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal en Engelse taal (mondeling & schriftelijk).
  • Ervaring met AllSolutions is een pré.
  • Kennis van projectenadministratie is een pré.
  • Verder ben je accuraat, proactief, samenwerkingsgericht, communicatief-/ sociaal vaardig.

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris
  • Een premievrij pensioen
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van één jaar
  • 31 verlofdagen op jaarbasis bij een fulltime dienstverband
  • Diverse mogelijkheden m.b.t. personal development
  • Een inspirerende werkomgeving op ons hoofdkantoor in Den Haag (vlakbij Station Ypenburg)

Interesse?

Ben je geïnteresseerd in deze vacature? Reageer voor maandag 24 juli 2017 met daarin vermeld per wanneer je beschikbaar bent en eventuele zomervakantieplannen via:

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jorgen Rubingh, Manager Finance & Control, via (+31) (0)70 370 57 05.


Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.