Jos Vranken

1.606 keer bekeken

Jos Vranken

Jos Vranken is sinds september 2007 algemeen directeur van NBTC. Vranken was hiervoor als directeur Marketing & Sales lid van de directie van Avenance Nederland. Eerder was hij al bij NBTC werkzaam als director Destination Marketing en Country Manager Verenigd Koninkrijk. Bij hostelketen Stayokay was Vranken Sales & Marketing manager en lid van het MT. Hij vervult uiteenlopende bestuurs- en adviesfuncties in en om de gastvrijheidssector, is gastdocent, externe examinator, jurylid en spreker.

Lees verder


Jos Vranken is sinds september 2007 algemeen directeur van NBTC. Vranken was hiervoor als directeur Marketing & Sales lid van de directie van Avenance Nederland. Eerder was hij al bij NBTC werkzaam als director Destination Marketing en Country Manager Verenigd Koninkrijk. Bij hostelketen Stayokay was Vranken Sales & Marketing manager en lid van het MT. Hij vervult uiteenlopende bestuurs- en adviesfuncties in en om de gastvrijheidssector, is gastdocent, externe examinator, jurylid en spreker.

Zijn opleiding volgde Vranken aan de NHTV in Breda, aangevuld met o.a. NIMA marketingstudies, een INSEAD management- en leadership programma en in 2012-2013 een executive MBA.