Organisatie

In totaal werken bij NBTC Holland Marketing zo’n 70 mensen, waarvan 40 op het hoofdkantoor in Den Haag en 30 op de vestigingen en allianties in het buitenland. Samen met de Holland-partners worden die landen en regio's bewerkt die de meeste bezoekers en bestedingen voor Nederland genereren. Vanuit die gedachte is NBTC actief in Duitsland, België, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Spanje, Italië, Scandinavië, Noord-Amerika, Japan, China, Rusland, Brazilië en Zuidoost-Azië.

Managementteam

Het managementteam vormt de dagelijkse leiding van NBTC en is verantwoordelijk voor het beleid. Het team bestaat uit de algemeen directeur (Jos Vranken), aangevuld met de directeur Business Services & Finance (Wouter van Kan), directeur Marketing (Conrad van Tiggelen) en directeur Business Development & Operations (Jurriaan de Mol).

Raad van Toezicht

NBTC is een onafhankelijke stichting en kent een Raad van Toezicht. Deze bestaat, inclusief de voorzitter, uit ten minste vijf leden en heeft als belangrijkste taak het wettelijk toezicht op de organisatie. Hans Bakker is voorzitter van de Raad van Toezicht.

Organogram

Bekijk het organogram van NBTC Holland Marketing

Download PDF 97 kb

Werken bij NBTC

Ben je op zoek naar een (marketing)baan in de toeristische sector en spreekt een internationale werksfeer je aan?

Lees verder