NBTC en Schiphol verlengen samenwerking

135 keer bekeken

29 augustus 2017

NBTC en Schiphol verlengen samenwerking

NBTC Holland Marketing en Schiphol Nederland hebben hun samenwerking voor de komende jaren verlengd. De samenwerking tussen beide partijen richt zich op het vergroten van de zichtbaarheid en aantrekkelijkheid van Nederland als bestemming voor zowel vakanties als zakelijke bijeenkomsten.

Lees verder

NBTC Holland Marketing en Schiphol Nederland hebben hun samenwerking voor de komende jaren verlengd. De samenwerking tussen beide partijen richt zich op het vergroten van de zichtbaarheid en aantrekkelijkheid van Nederland als bestemming voor zowel vakanties als zakelijke bijeenkomsten.

Nederland is populair bij vakantiegangers en congresorganisatoren. De verwachting is dat toerisme in Nederland de komende jaren blijft groeien. Het is daarom van belang om deze groei in goede banen te leiden en ervoor te zorgen dat Nederland aantrekkelijk en zichtbaar blijft als vakantie- of als zakelijke bestemming. Samen met Schiphol zal NBTC de komende jaren voornamelijk de nadruk leggen op de aantrekkelijkheid van het hele land en het spreiden van internationale gasten in Nederland zodat ons land de komende jaren ook (be)leefbaar blijft voor zowel bewoners als bezoekers en het verdienpotentieel voor bedrijven wordt benut. “We zijn blij dat we de samenwerking met Schiphol de komende jaren voortzetten. Samen kunnen we op deze manier investeren in een vitaal Nederland waarbij we de focus leggen op minder bekende plaatsen van ons land”, aldus Jos Vranken, algemeen directeur NBTC. Chief Commercial Officer van Schiphol, André van den Berg, voegt hier aan toe: “Wij zijn verheugd om ook de komende jaren – samen met NBTC – Nederland en Schiphol in nog meer landen op de kaart te zetten. Samen werken we verder aan het verbinden van Nederland met de rest van de wereld”.