Een sterk Holland-merk

Holland als sterk merk: zorgen voor positief imago voor Nederland
Willen we Nederland nog steviger op de toeristische kaart zetten, dan is een krachtig merkbeleid essentieel. Daarmee creëren we een positief beeld van ons land bij internationale bezoekers en zorgen we dat Nederland zich onderscheidt van haar concurrenten.

  • Creëren van een positief imago
  • Kernwaarden Nederland vertalen naar aansprekende verhalen
  • Onderscheidend vermogen ten opzichte van de concurrentie

Het neerzetten van een krachtig merkbeleid heeft twee doelen: het zorgt ervoor dat Nederland zich onderscheidt van de concurrentie én het helpt bij het creëren van een positief beeld van Nederland bij potentiële bezoekers. Een sterk merk zorgt ervoor dat het imago van Nederland zó aantrekkelijk wordt, dat potentiële bezoekers bereid zijn om met Nederland zaken te doen of naar ons land willen reizen.

Holland Passies

Het merk ‘Holland’ wordt op de buitenlandse markten geladen met onderscheidende producten, de zogenaamde Holland Passies. Deze liggen voorin de spreekwoordelijke Holland-etalage en zijn dé trekkers voor buitenlandse bezoekers.

Lees verder

Holland DNA

Het merk 'Holland' laat zich vertalen in aansprekende verhalen en belevingen die geworteld zijn in het DNA van ons land. Onze verhalen zijn uniek en onderscheidend.

Lees verder

Aanvraagformulier gebruik logo

Het tulp Holland logo mag worden gebruikt door andere organisaties door middel van licenties.

Lees verder