Holland Alliantie China

1.496 keer bekeken

Holland Alliantie China

NBTC, KLM, Amsterdam Airport Schiphol en Amsterdam richten zich samen in de Holland Alliantie China op de promotie van Nederland in China. De samenwerking concentreert zich met name op de regio’s rondom Hangzou, Chengdu, Xiamen, Beijing en Sjanghai.

Lees verder

NBTC, KLM, Amsterdam Airport Schiphol en Amsterdam richten zich samen in de Holland Alliantie China op de promotie van Nederland in China. De samenwerking concentreert zich met name op de regio’s rondom Hangzou, Chengdu, Xiamen, Beijing en Sjanghai.

Doelgroep en bereik

De alliantie richt zich op de upper-class bezoekersdoelgroepen; ervaren reizigers met hogere inkomens en opleidingsniveau die op zoek zijn naar authentieke en unieke locaties. In 2014 bezochten bijna 250.000 Chinezen ons land, een stijging van 15% ten opzichte van 2013. Voor 2015 verwacht NBTC een verdere stijging in het aantal Chinese bezoekers. Per verblijf besteden Chinezen (boven)gemiddeld zo’n 1250 euro per persoon in de Nederlandse economie. Voor 2014 komt dat neer op bijna 314 miljoen euro aan bestedingen voor de BV Nederland. De verwachting is dat er in 2020 zo’n 544.000 Chinese gasten ons land bezoeken.

Doelstellingen

  • 544.000 Chinese aankomsten in 2020
  • Ontwikkeling onderscheidend Holland-imago
  • Vergroten media-aandacht voor de bestemming Nederland
  • Bezoek aan de website www.holland.com/cn verhogen

Activiteiten

De Holland Alliantie China richt haar (online)marketingactiviteiten op Trade, Pers & PR en de consument. De Holland Alliantie China nodigt u uit om met uw organisatie of product te participeren in specifieke activiteiten.

Deelnamemogelijkheden

Wilt u meer informatie over de Holland Alliantie Rusland of over de deelnamemogelijkheden? Neem dan contact op met Carola van Rijn via telefoonnummer +31 (0)70 370 5389 of e-mail cvanrijn@holland.com.