Holland Alliantie Brazilië

390 keer bekeken

Holland Alliantie Brazilië

Binnen de Holland Alliantie Brazilië hebben NBTC Holland Marketing (NBTC), KLM, Amsterdam Airport Schiphol en Amsterdam Marketing gezamenlijk een marketingstrategie en activiteitenplan ontwikkeld voor de promotie van Nederland op de Braziliaanse markt. Met de focus op de (omgeving van) São Paulo en Rio de Janeiro.

Lees verder

Binnen de Holland Alliantie Brazilië hebben NBTC Holland Marketing (NBTC), KLM, Amsterdam Airport Schiphol en Amsterdam Marketing gezamenlijk een marketingstrategie en activiteitenplan ontwikkeld voor de promotie van Nederland op de Braziliaanse markt. Met de focus op de (omgeving van) São Paulo en Rio de Janeiro.

Doelgroep en bereik

De Holland campagnes worden gericht op touroperators en consumenten. Het verhogen van de kennis omtrent de bestemming ‘Holland’ en wat ‘Holland’ te bieden heeft staat hierbij centraal. Het aantal Braziliaanse bezoekers naar Nederland was in 2015 bijna 140.000. Naar verwachting zijn dit er 160.000 in 2020.

Doelstellingen

  • 160.000 aankomsten in 2020
  • Een groter aanbod Holland op de kaart zetten en niet alleen Amsterdam
  • Generen van media-aandacht om bezoekers te inspireren tot een bezoek aan Nederland
  • Aandeel vergroten voor opname Holland in portfolio touroperators
  • Bezoek aan de website www.holland.com/br verhogen

Activiteiten

De activiteiten richten zich op Trade, Pers & PR en consument. De Holland Alliantie Brazilië nodigt u uit om met uw organisatie of product te participeren in specifieke activiteiten.

Deelnamemogelijkheden

Wilt u meer informatie over de Holland Alliantie Brazilië of over de deelnamemogelijkheden? Neem dan contact op met Carola van Rijn via telefoonnummer +31 (0)70 370 5389 of e-mail cvanrijn@holland.com.

Brazilië

Ons netwerk in Brazilië.

Lees verder